En massa julklappar!

 

Snacka om att jag har blivit bortskämd i år! Förutom det på bilden så har jag fått lite grejer till hemmet, en massageapparat till rygget (Kung Fu, om nån är ute efter en sån;), innetofflor och en massa sockar. Lite smått och gott!  Läs nedanför bilden vad jag fick för något i skönhetsväg

julklappar trettonTre Elizabeth Arden produkter (body treatment, lip primer, ansiktskräm m solskydd), Tangle Teezer, OPI  Lights of emerald city, (Isabella) Löwengrip care & color Shampoo & Balsam, Maria Åkerberg serum, Victorias Secret bodylotion, presentkort på Eleven.se.

Jag är så nöjd, och trodde absolut inte att jag skulle få allt det här! En av mina syrror har shoppat loss på Nordic Feel, och vissa av grejerna hade jag aldrig ens fått för mig att köpa själv men som ändå är saker som jag kommer att få väl användning för! Ska försöka komma ihåg att skriva lite mer om varje produkt när jag använt dom ett tag 🙂

Hoppas ni har haft och fortsätter ha en fin jul! Nu ska jag mysa sista dagen i byn hos mina föräldrar innan jag åker hem till stan igen, för att vara med karln och kompisarna 🙂

Kommentera

