Juletider.

Under helgen har jag knappt haft tid att sitta vid datorn. Och nu under julen är jag hemma i byn hos föräldrarna, så får se om det blir något inlägg då. Kanske att jag orkar sminka mig fin på julafton och sen orkar fota det också.. 😉 Lär bli rätt så snålt med smink/inlägg dom kommande veckorna hur som helst, ska passa på att umgås med kompisar och familjen!

Hoppas ni får en riktigt trevlig jul, med god mat och kanske julklappar också. Jag har då redan blivit bortskämd med julklappar, igår fick jag 18 st marabou black chokladkakor, haha. 

Kommentera

