Några tidiga julklappar

Idag har jag och mina närmsta tjejkompisar haft en liten minijulafton eftersom vi inte kommer att hinnas ses allihopa samtidigt förrän typ efter nyår 🙂

Fick bara skönhetsrelaterade julklappar, haha. 😉 Det märks att vi känner varandra så bra.
En neccessär från Lindex som jag har velat ha (ska ha mitt vardagssmink i det), bathcrystals Vanilla Bliss från The Body Shop, OPI liquid sand ”emotions”, Bobbi Brown makeup manual, en dotting tool.

wpid-20131215_200707.jpgSå ikväll ska jag börja läsa boken, sen i veckan ska jag väl hinna ta ett bad också. Imorgon tänkte jag försöka hinna lacka om naglarna och leka lite med dotting tool’en. Och sminket är redan på plats i neccessären! Sjukt bra grejer jag fick 🙂 Tack till mina fina vänner!

 

Kommentera

