Två nya saker.

Det har inte alls blivit nåt sminkande i veckan. Orken har inte varit på topp, därav inte så mycket inlägg heller.. Vet inte om det är förkylning på G eller vad det är. 

Igår hittade jag lite fina grejer på stan i Kiruna. Jag har inte ett enda rött nagellack, den enda jag har haft har torkat. Har bara rosa/korallrött, men jag behövde ett som passade mer till julen. Det fick bli IsaDora ”644 Red alert”. Sen har jag länge letat efter Make Up Store microshadow ”Smog”, som Linda Hallberg nämner väldigt ofta. Kommer att börja använda den som shading i ansiktet men även till sminkningar, såklart.

isamus

Kommentera

