Too Faced Pixie pin-ups

 

Idag kom det hem ett paket från Eleven.se, mest julklappar men såklart så kunde jag inte hålla mig ifrån att beställa nåt till mig själv… Har läääänge velat ha någon fin palett från Too Faced, och nu när jag hittade den här så kunde jag inte hålla mig. HÄR finns den.

Too Faced  Pixie Pin-Ups
6 st fina ögonskuggor (rosa, grön, brun. Skimmer/matta)
1 Mini Shadow insurance primer
1 Mini Lava gloss eyeliner pencil
1 Mini Lash Injection Pinpoint Mascara

Eftersom den var 200 kr billigare nu så var det ingen tvekan om att jag skulle beställa den, plus att den hade riktigt fina och användbara skuggor 🙂 Fin förpackning med magnetlås, och du behöver inte alltid öppna locket utan du kan dra ut delen där ögonskuggorna är.

image

wpid-20131127_134918Leading lady, I Know what boys want, Lucky charms,
Heaven (matt), Like a virgin (matt), Erotica

Klicka på bilden för att göra den större, vet inte varför den blev mindre än den andra??

Kommentera

