Been hurting low, from living high for so long

Blev att leka lite med sminket inatt. Det är sent på kvällen/natten som jag tycker mest om att få vara kreativ (smink, rita, skriva) för då är det ingen som stör mig och jag kan slappna av ordentligt. Dock blir det inga bra bilder iom att det är så mörkt, men jag tänkte att jag bjuder på en bild på ögat och läpparna. Det är alltså sånt här jag gillar att göra, bara leka runt, testa olika tekniker osv!

Färgerna syns ju inte så  bra, men som sagt så var det dåligt ljus. Sen har jag använt Snapseed i mobilen för att göra om bilderna lite. Men, om nån ville veta så var det mörkbrun och en ljusare lite hudfärgad ögonskugga på ögonen. På läpparna satte jag först foundation (lättast att måla läpparna då tycker jag!) sen blev det en rosa, vit, mörklila och svart penna och gloss på det. Ska kolla om jag fick nå bra bilder med min systemkamera, batteriet tog slut så hann inte ladda över dom till datorn.

98613d90562f11e394621291a239cfe7_8

Kommentera

