Paletter

Ögonskuggspaletter är nog det roligaste jag vet, haha. Älskar att kunna ha så många färger att välja bland! Har en rougepalett också, som jag använder ibland. 🙂

DSC_0730-maerkt

Två 120 paletter, ”Happy colour” och ”Warm & dark”.
Rougepalett med lite bruna och rosa färger, matta blandade med skimriga.
Jag beställde mina från Kosmetikan för nåt år sedan.

DSC_0734-mmaerkt

2 paletter från Wet n wild ”Petal pusher” (6 st skuggor) och ”Silent treatment” (3 st skuggor). Beställde mina från Allice.se.
Sephora smokey eye palette. Köpte på Sephora i Sthlm i somras. Riktigt bra! Finns med beskrivningar hur man kan göra också och det är en spegel i locket också.

Kommentera

