Mina mascaror.

Mascaror. Jag har några favoriter som jag växlar mellan. Sen har jag en som jag väldigt gärna vill ha, men är lite för snål att köpa själv, med tanke på att jag redan har några hemma… 😉 Får väl använda upp några, alternativt slänga, så att jag kan unna mig en mascara för över 300 kr..

Max Factor masterpiece (waterproof), Lumene blueberry curl mascara (waterproof), Max Factor 2000 calorie (waterproof), Maybelline define-a-lash volume (waterproof), Isa Dora all day long lash.

Och drömmen, Lancôme hypnôse star.. Den också helst  vattenfast. Den på bilden är en liten test som jag fick för nån vecka sen när jag handlade på Kicks. Testade den, och blev fast. Älskar borsten!

DSC_0715-maerkt

Kommentera

