Nagellack.

 

 

Något som jag har blivit mer intresserad av på sistone är naglar, eller rättare sagt nagellack. Har väl alltid målat naglarna, men nu har det blivit mer att pyssla med dom. Det blir mest dock att leka runt lite med glitternagellack, att blanda flera olika. Det här med att sitta och måla mönster är inte riktigt min grej, så mycket tålamod har jag inte, än 😉

Har fram för allt fastnat för OPI. De har riktigt bra lack, snygga färger och allt det där. Men även på Gina Tricot har jag hittat några stycken dom gångerna jag varit förbi en affär. Sen har jag några lack från Isa Dora, Maybelline, Nails inc, Kicks, Max Factor. Som dock inte är så roliga, tycker jag. Mera ”bas”färger. Jag använder Seche Vite som topplack. 

DSC_0722-maerkt

OPI

Base coat, Alcatraz… rocks (liquid sand), Light my sapphire, Lincoln park after dark.
Polka.com (glitter), Last friday night (glitter), Pink yet lavender (glitter), Passion. 

DSC_0727-maerkt

Gina Tricot

3D ice, Rockstar, Berry glitter.
Sparkling silver, Punk, Disco.

Kommentera

