Sminkbloggar.

Jag följer jäääättemånga sminkbloggar och sminkInstagram 🙂 Tänkte tipsa om några bloggar. Då är det mest bloggare som visar upp sminkningar som jag tipsar om. Sen finns det flera andra jag också följer. Nu valde jag ut några av favoriterna.

Lina Ekh (Makeupbylina)
Helena Rönnblad (Imakeyousmile)
Linda Hallberg
Helen Torsgården (Hiilen)
Frida Skoglund
Sandra Holmbom
Lisa Eldridge
Jennifer Ruuska
IdaEmilia Berglund
Magdalena (Comaheart)
Johanna Djerf
Maria (Mroxx)
Malin (Molkan)

DSC_0686-liten-maerkt

Snaaart ska nog jag också hinna ta mig tid och leka med ögonskuggorna…

Kommentera

