Lite om vad som händer.

Ikväll har jag suttit och bloggat för fullt. Förberett några inlägg. Här för någon dag sen så fotade jag lite av det sminket jag använder just nu. Vill ha det på bild och i bloggen för att kunna gå tillbaka senare och kolla, tycker det är kul att se vad som var ens favoriter förut. Det är lite som med musik, man hade några favoriter för nåt år sedan som man sen glömde bort, och så hittar man dom igen och blir nykär…

Så det dyker upp lite inlägg på bloggen dom närmsta dagarna! Och i helgen hoppas jag att jag hinner sitta ner och leka med ögonskuggorna också.

I veckan klippte jag håret också, gissa om det behövdes? Så himla skönt att få bort det slitna och framför allt få det lite kortare. När håret fastnar i dragkedjorna på jackfickorna blir man ganska leds… 😉 På bilden har jag inte alls stylat håret, det är bara nyklippt. Nån gång efter jul kanske det blir att boka tid till frissan, nu fick mamma bara dra snabbt igenom med saxarna, kände att det var lite akut…

 

hair

Kommentera

