Wet n wild och Color club

Förra veckan klickade jag hem lite saker från Allice.se som hade utförsäljning och 40% rea. Idag plingade brevbäraren på dörren med mitt paket!

Jag har sagt att jag vill testa på nya märken (nya för mig då) så jag passade på att beställa hem två paletter från Wet n wild och ett nagellack från Color club! Riktigt fina saker. Har smygtestat några av färgerna från stora paletten och jag längtar tills jag får tid att göra en sminkning med dom färgerna, så himla fina!

allice

Petal pusher, candy cane, silent treatment

wetnwild

Petal pusher

Kommentera

