Paket från Eleven

Det var som lilla julafton idag! Strax efter att förra paketet kom, så fick jag sms om att jag hade ett annat efterlängtat paket att hämta ut. Nämligen från Eleven.se. Beställde en julklapp (inte med på bild då såklart) och en Nyx jumbo eyeshadow pencil ”milk” och ett borstset från Bdellium tools.

Har redan hunnit testa Nyx-pennan lite, den glider verkligen på hur lätt som helst och är lika lätt att sudda ut. Använde den som bas under skuggorna, testade de nya från Wet n wild. Får se sen om skuggorna håller bra eller om det blir veck, annars kommer jag att använda den som en vanlig ögonpenna bara, den är verkligen vit!

Och borstarna ska jag ta och tvätta ikväll, och förmodligen kommer jag att använda dom imorgon. Åh vad kul! Har redan sen tidigare en foundationborste från Bdellium, som jag verkligen gillar. Deras borstar är verkligen supermjuka och sköna. Bra kvalité också, märks knappt att jag använt min foundationborste.

elevense

2 thoughts on “Paket från Eleven

  1. Gör det! Du kommer inte att bli besviken. Så himla mjuka och sköna borstar, är inte alls sådär riviga som vissa kan vara. 😀

Kommentera

