Dags för en till blogg, denna gång en sminkblogg.

Hej!

Har länge tänkt starta en blogg, där jag bara ska skriva om allt som har med smink att göra. Har haft flera bloggar förut men med väldigt blandat innehåll.

Pernilla heter jag, bor i norra Sverige och har bott här under alla de 22 åren som jag har levt. Smink blev ett av mina intressen någon gång kring år 2007 tror jag. Men det är först under de senaste åren som det har blivit mitt största intresse. Jag har inte gått någon utbildning alls, utan jag lär mig via bloggar, youtube och genom att testa mig fram. Älskar att testa mig fram med färger och tekniker. Har alltid varit en kreativ person (fotograferade mycket förut, ritar lite då och då osv) och smink är det jag tycker om allra mest att pyssla med. 🙂 

 

Bild

Kommentera

